خانه / وبلاگ و مقالات / شغل های آنلاین و اینترنتی؛ همه آنچه که باید بدانید!

شغل های آنلاین و اینترنتی؛ همه آنچه که باید بدانید!

۱۴۰۳/۰۱/۲۶ مقالات

شغل های اینترنتی

شغل های اینترنتی در دسته مشاغلی قرار می گیرد که شما را از قید مکان و زمان آزاد می کند و باعث می شود که بتوانید ساده تر و حتی سریع تر به درآمد مورد نظر خودتان برسید. همچنین این دسته از مشاغل محدودیت سن و جنسیت ندارد و هر کسی که بخواهد می تواند در یکی از حوزه های مختلفمشاغل آنلاین شروع به فعالیت کند. حال می خواهیم بدانیم بهترین کار اینترنتی کدام است و اساسا از کجا باید شروع کنیم؟

قبل از این که بخواهیم به لیستی از شغل‌های اینترنتی بپردازیم بهتر است ابتدا به این پرسش پاسخ دهیم که چرا شغل های اینترنتی امروز جایگاهی برابر با مشاغل فیزیکی دارند و چگونه می توانند در آینده ای نه چندان دور جایگاه بهتری از مشاغل فیزیکی به دست بیاورند؟

فهرست: 

شغل های اینترنتی و هر آن چیزی که بخواهید

شغل های اینترنتی نسبت به سایر مشاغل چند ویژگی بسیار مهم و البته جذاب دارد. اولین و مهم ترین ویژگی که باعث گسترش این فضای شغلی در همه جوامع شده را می توان گستردگی ارتباطات در دنیای اینترنت دانست. در واقع در این فضا تمامی افراد جهان بدون در نظر گرفتن محدودیت مرزی و زبانی می توانند در کمترین زمان ممکن با یک دیگر در ارتباط باشند. این ارتباطات عملا باعث می شود که فضای کاری گسترش پیدا کند، یادتان باشد که اقتصاد و فضای کسب و کار تماما بر اساس گسترش روابط انسانی شکل می گیرد. بنابراین محلی که تعداد روابط بیشتری در آن وجود داشته باشد مسلما کسب و کار رونق بهتری خواهد داشت.

مشاغل آنلاین

دومین ویژگی مهم شغل‌های اینترنتی نسبت به سایر مشاغل این است که فضای اینترنتی عملا فضایی مجزا از مکان و زمان شناخته می شود، یعنی شما می توانید در هر مکانی که بخواهید در هر ساعت از شبانه روز کار خود را انجام دهید. این در حالی است که دیگر حوزه های مشاغل به مکان و زمان وابستگی بالایی دارند.

سومین ویژگی بسیار مهم و جذاب مشاغل آنلاین را می توان بالا بودن حوزه های کاری دانست. شما در فضای فیزیکی و اجتماعی محدودیت های خاصی در راه اندازی کسب و کار و یا ورود به شغل خواهید داشت. این در حالی است که در دنیای اینترنت این خلاقیت شماست که می تواند کسب و کار شما را ایجاد کند. شغل های اینترنتی را می توان در هر حوزه ای کشف کرد و این یعنی شما می توانید بر اساس توانایی و مهارت و همچنین علاقه ای که دارید وارد یکی از این حوزه ها شوید. اینجاست که گفته می شود شغل های اینترنتی برای خود شما طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار با 300 میلیون تومان [8 ایده پرسود]

ویژگی مهم دیگر برای ارجحیت شغل های اینترنتی نسبت به سایر مشاغل این است که راه اندازی یک کسب و کار ساده در دنیای فیزیکی سختی های خاص خودش را دارد و احتمالا سرمایه اولیه نسبتا بالایی بخواهد، از طرف دیگر برای وارد شدن به یک شغل جدید نیز موانعی دارد و شما باید قبول کنید که قوانین خاصی را رعایت نمایید. اما فضای اینترنت این فرصت را به شما می دهد که با کمترین هزینه کسب و کار شخصی خودتان را به راه بیاندازید.

این ها مهم ترین ویژگی ها و مزایای کسب درآمد آنلاین محسوب می شود. حال سوالی که وجود دارد این است که بهترین مشاغل آنلاین در ایران کدام ها هستند؟ انواع شغل اینترنتی کدام ها هستند؟ بهترین شغل اینترنتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه قصد داریم با بررسی لیستی از شغل های اینترنتی به این دست از سوالات پاسخ دهیم.

طراحی سایت از پر درآمدترین شغل‌های اینترنتی در جهان

از جمله پر درآمد ترین شغل های اینترنتی در ایران و جهان را می توان طراحی سایت به شکل های مختلف دانست. در روزگاری که کشف طلا در آمریکا به عنوان یک شغل پردرآمد شناخته می شد، فردی با فروش بیل و کلنگ توانست پولدار شود. در واقع با وجود این که ورود به انواع شغل های اینترنتی و داشتن یک کسب و کار اینترنتی می تواند مانند کشف طلا پر درآمد باشد، اما این طراح سایت و ایجاد کننده بستر این کسب و کار هاست که می تواند اصلی ترین درآمد ها را برای خود کند.
بگذارید کمی ساده تر بیان کنیم، هر کدام یک از شغل های اینترنتی جامعه هدف خاصی دارد و لزوما تمامی افراد جامعه به آن وابسته نیستند اما هر کسی که بخواهد وارد این فضای شود و کسب و کاری در دنیای اینترنت داشته باشد ناچار است که سراغ یک طراح سایت برود. بنابراین این کسب و کار همواره مشتری خودش را دارد و تقریبا هیچ گاه یک طراح سایت را نمی توانید بیکار پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار با 500 میلیون تومان [8 ایده پرسود]

طراحی سایت با وجود این که از جمله شغل های اینترنتی محسوب می شود که درآمد بالایی دارد و شما می توانید آن را به عنوان یک شغل دوم و یا کار در منزل انتخاب کنید اما باید در نظر بگیرید که این شغل نیاز به تخصص و مهارت نسبتا قابل توجهی دارد. در واقع زمانی شما می توانید به طراحی سایت را به عنوان کار آنلاین نگاه کنید که تخصص های لازم و نسبتا سخت و پیچیده آن را داشته باشید. برای کسب چنین مهارتی نیاز است که شما چندین ماه برای آموزش و کسب مهارت در چنین حوزه ای زمان صرف کنید. این مسئله را می توان از جمله مهمترین عیب چنین کسب و کاری دانست.

بهترین کار اینترنتی

تولید محتوا، نیازی که هیچگاه از بین نمی رود

یکی از دیگر از پر درآمد ترین شغل های اینترنتی بین المللی، تولید محتوا در جنبه های مختلف است. یک کاربر زمانی که وارد دنیای اینترنت (فضای مجازی یا وب) می شود به دنبال این است که محتوای مورد نظر خود را پیدا کند و یا از محتواهای موجود در این فضا استفاده کند. این محتوا می تواند در زمینه های مختلف از جمله یک محصول، تفریحی, علمی یا .... باشد.

نکته ای که وجود دارد این است که سایت ها و صفحات مجازی مختلف درگاه هایی هستند که محتوا در آن به نمایش گذاشته می شود. بنابراین عملا بدون محتوای درست بهترین سایت ها نیز نمی توانند جذب مخاطب خوبی داشته باشند، این دلیلی است که نشان می دهد چرا تولید کننده محتوا همواره به عنوان یک فرد موثر در دنیای اینترنت شناخته می شود و فردی که بتواند یک تولید کننده محتوای خوب باشد به سادگی می تواند درآمد های خوبی به دست بیاورد.

نکته ای که در خصوص تولید محتوا باید بدانید این است که این محتوا می تواند به صورت متنی یا مولتی مدیا تولید شود و هر کدام از این موارد شاخه های مجزایی محسوب می شود. به طور مثال فردی به عنوان یک تولید کننده محتوای متنی فعالیت کرده و فرد دیگر با تهیه عکس فیلم و یا موشن های مختلف سعی می کند در حوزه مولتی مدیا شروع به تولید محتوا کند.

بیشتر بخوانید: کسب و کارهای کوچک پرسود و زود بازده

در بین شغل های اینترنتی این گروه شغلی بیشترین نیاز به مفهوم خلاقیت را دارد. در واقع خلاقیت بیش از مهارت و حتی تجربه می تواند به یک تولید کننده محتوا کمک کند و او را در مسیر بهتری برای کسب درآمد اینترنتی قرار دهد.

در فضای مجازی مدیر شوید!

یکی از جذاب ترین شغل آنلاین برای نوجوانان و جوانان را می توان ادمین بودن صفحات مجازی دانست. ادمین صفحات مجازی این وظیفه را دارد که صفحه تحت مدیریت خود را به هر شکلی در رتبه خوب از نظر بازدید قرار دهد و از طرف دیگر باید این توانایی را داشته باشد که بتواند محتوای صفحه، کاربران و اهداف مورد نظر مالک صفحه را در یک تناسب درست قرار دهد.

ادمین فضای مجازی را از جمله شغل های اینترنتی می توانیم بدانیم که بیش از هر چیزی به مهارت و تجربه فرد بستگی دارد، در واقع هر قدر فرد در دنیای مجازی غرق شده باشد و بیشتر با الگوریتم های این فضا آشنا باشد ساده تر و بهتر می تواند در این شغل پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: شغل دوم با 100 میلیون تومان

یکی از مهم ترین نقطه ضعف هایی که برای این شغل می توانیم در نظر بگیریم این است که شما به عنوان ادمین یا مدیر یک صفحه اینترنتی یا مجازی باید به طور پیوسته صفحه را زیر نظر داشته باشید و همواره نسبت به بروز رسانی آن به شکل های مختلف اقدام کنید. دنیای مجازی و فضای اینترنت یک دنیای به شدت پویا است، بنابراین اگر صفحه یا درگاهی بخواهد همواره در اوج باشد ناچار است که با این فضا مدام حرکت کند و این سخت ترین کاری است که یک مدیر فضای مجازی باید انجام دهد اما به نسبت همین سختی می توان گفت که یکی از پردرآمدترین شغل های اینترنتی برای همین گروه شغلی است.

کسب درآمد آنلاین

فروشگاه اینترنتی و مجازی از پرطرفدارترین مشاغل آنلاین

احتمالا یکی از مطرح ترین شغل های اینترنتی در ایران و جهان را بتوان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بدانیم. علت اصلی این موضوع را شاید در نوع دیدگاه سنتی و وجود بنیاد های اقتصادی در بسیاری از جوامع بدانیم. در واقع در ذهن بسیاری از ما کسب و کار عبارت است از خرید و فروش و زمانی که مفهومی مانند کار آنلاین با گوشی مطرح می شود احتمالا اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند راه اندازی یک فروشگاه با خلاقیت های عجیب و غریب است.

از طرف دیگر وجود نمونه های بارز و موفق مانند انواع سایت های نام آشنا و همچنین شناخت افرادی که در این مسیر موفق شده اند راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا مجازی را برای ما به عنوان پردرآمدترین شغل اینترنتی مطرح کرده است. البته این نظر تا اندازه ای درست است و می توانیم آن را قبول کنیم با این شرط که باید به چند نکته توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اصول و مراحل راه اندازی کسب و کار در ایران

اول این که تجربه های شخصی نشان می دهد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق نیاز به صبر و حوصله بیشتری نسبت به سایر شغل‌های اینترنتی است. من به خوبی به خاطر دارم که یکی از دوستام حدود یک سال برای راه اندازی چنین فروشگاهی زمان و هزینه صرف کرد. نکته دیگر این است که تقریبا در هر حوزه ای که بخواهید فروشگاه خود را راه اندازی کنید احتمالا ده ها یا صدها فروشگاه دیگر به عنوان رقیب شما وجود دارد. بنابراین به نسبت سایر شغل های اینترنتی در منزل عملا راه اندازی فروشگاه کار سخت تری محسوب می شود.

مسئله دیگر این است که فروشگاه های اینترنتی با وجود این که درآمد خوبی می تواند داشته باشد اما سختی کار بالاتری دارد، شما باید بتوانید محصول خود را در فضای واقعی و فیزیکی به مشتری های خود تحویل دهید و این کاری نیست که به سادگی امکان پذیر باشد، همچنین آیا فکر دریافت مجوزهای قانونی و پرداخت مالیات های مربوط به آن را کرده اید؟

شغل های اینترنتی و مسئله ای به نام مجوز

در بالا برخی از شغل های آنلاین مختلف و نسبتا پردرآمد را مورد بررسی قرار دادیم. این دست از مشاغل معمولا به عنوان پرطرفدار ترین مشاغل در حوزه اینترنت شناخته می شوند، اما سوالی که وجود دارد این است که نظر دولت و قانون در خصوص این مشاغل چیست؟ آیا از نظر قانونی منعی برای این نوع مشاغل وجود دارد؟

اولین نکته ای که باید بدانید این است که هر نوع فعالیت و کسب و کار در پلتفرم های ممنوعه به عنوان جرم شناخته می شود و قانونگذار چنین کسب و کارهایی را غیر رسمی و غیر قانونی می داند.  به طور مثال هر نوع فعالیت در فضاهایی مانند تلگرام و اینستاگرام ممنوع است، بنابراین مشاغل آنلاین در این پلتفرم ها نیز فاقد مجوزهای قانونی و اجازه فعالیت است.

بیشتر بخوانید: بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار تولیدی پر سود در ایران

دسته بزرگ دیگری از مشاغل در فضای اینترنت مربوط به صفحات وب است. بسیاری انواع مشاغل آنلاین و دورکاری تحت فضای وب مشغول خدمات رسانی یا فروش محصولات خود هستند. این دست از مشاغل برای کسب مجوزهای مربوطه لازم است ابتدا مجوز عمومی یا همان نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنند، بعد از دریافت این مجوز عمومی است که با استفاده از درگاه ملی مجوزها می توانند نسبت به دریافت مجوز اختصاصی کسب و کار خود اقدام نمایند.

نکته ای که باید بدانید این است که برای دریافت این مجوز اختصاصی لازم است که ثابت شود فرد دارای کسب و کار دارای مهارت و تخصص های لازم برای مدیریت این کسب و کار می باشد و یا فردی را به عنوان متخصص در خصوص کسب و کار ارائه شده در اختیار دارد. از طرف دیگر عدم بدهی مالیاتی، عدم سوء سابقه کیفری و ده ها مورد دیگر از جمله موارد قانونی است که برای صدور یک مجوز برای شغل های اینترنتی در ایران لازم است.

بر این اساس  شغل های اینترنتی برای دانش آموزان و بسیاری دیگر از مشاغل در حوزه فضای مجازی اینترنت از دید قوانین داخلی غیر قانونی شناخته می شود و نمی تواند مجوزهای لازم را دریافت کند. بنابراین با وجود این که شغل های آنلاین و اینترنتی می تواند کارایی و درآمد خوبی در هر اقتصادی داشته باشند، در ایران این مشاغل با موانع خاص و نسبتا پیچیده ای رو به رو هستند.

کسب و کار اینترنتی در منزل

شغل های آنلاین و درآمدهای دلاری

دسته دیگری از شغل های اینترنتی برای دانشجویان و گروه خاصی از افراد جامعه وجود دارد که امکان کسب درآمد دلاری را فراهم می کند. همانطور که در بالا بیان کردیم یکی از مهم ترین ویژگی های فضای مجازی و اینترنتی این است که امکان برقراری ارتباط میان افراد مختلف در سراسر جهان را فراهم کرده است.

یعنی شما می توانید از ایران با فردی در آن سوی کره خاکی ارتباط برقرار کنید و این یک موقعیت جدید و البته جذاب کاری را ایجاد می کند. در واقع یکی از انواع ایده برای شغل اینترنتی را می توان در همین مسیر جست و جو کرد. بگذارید کمی ساده تر بیان کنیم، دنیای اینترنت این فضا در اختیار کارفرما های مختلف قرار می دهند که بتوانند پروژه های خود را به بهترین افراد در سراسر جهان بسپارند. در واقع بسیاری از کارفرما ها در ایران و جهان به این نتیجه رسیده اند که زمانی که می توان بخش مهمی از کار و پروژه را به صورت دورکاری یا پروژه ای انجام داد، داشتن یک کارمند ثابت و حضوری نمی تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه مراحلی دارد؟ | راهنمای قدم به قدم

بنابراین این دست از کارفرما با انتشار انواع آگهی شغل اینترنتی سعی می کنند بر اساس نیاز خود بهترین افراد در جهان را پیدا کنند. مزیت مهمی که این نوع شغل های اینترنتی دارند این است که شما به عنوان کسی که قرار است وارد کار در این حوزه ها شوید عملا امکان دریافت درآمد دلاری خواهید داشت و از نظر روزمه ای نیز دچار جهش بزرگی خواهید شد.

ایراد بزرگی که شاید بتوان به این دسته نسبتا جذاب از شغل های اینترنتی وارد دانست این است که شما برای رسیدن به این نقطه که بتوانید کار اینترنتی با درآمد دلاری داشته باشید باید تخصص بسیار خوب و تجربه قوی در حوزه های مورد نظر پیدا کنید. در واقع شما باید به کارفرمای خارجی خود ثابت کنید که بهتر از متخصص های داخلی آن کشور هستید و در دنیا کمتر کسی مانند شما وجود دارد که بتواند نیاز آن را رفع کند.

آیا سرمایه گذاری در دسته شغل های اینترنتی قرار می گیرد؟

سرمایه گذاری اگر بتواند سود پایدار و نسبتا مشخصی را تحت یک روند برای سرمایه گذار خود به همراه داشته باشد می تواند به عنوان یک شغل مطرح شود. نکته ای که در خصوص سرمایه گذاری به عنوان یک شغل وجود دارد این است که غالبا سرمایه گذاری یک عمل پر ریسک محسوب می شود و نمی توان چندان در خصوص سود آن مطمئن بود.

با این حال روش ها و مسیرهایی وجود دارد که می تواند سرمایه گذاری را به عنوان یک شغل مطرح کند. مهم ترین این روش ها استفاده از سبد سرمایه گذاری است. هر سبد سرمایه گذاری با استراتژی های متنوعی طراحی می شود، اما در مجموع این همه آن ها به دنبال تعدیل ریسک و ایجاد یک سود پایدار هستند.

بیشتر بخوانید: تاثیر فناوری بر کسب و کار چیست؟

به طور مثال زمانی که یک سرمایه گذار اقدام به سرمایه گذاری در موقعیتی پر ریسک می کند در کنار آن سعی می کند موقعیتی را پیدا کند که بتواند زیان احتمالی موقعیت پر ریسک را جبران نماید. بنابراین در مجموع سود حداقل و مشخصی برای این سبد سرمایه گذاری قابل پیش بینی است. از آن جایی که غالب سرمایه گذاری ها امروز در بستر اینترنت انجام می شود می توان سرمایه گذاری را در دسته شغل های اینترنتی و حتی کسب و کار اینترنتی در منزل دانست.

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

ویژگی های سرمایه گذاری به عنوان پیشنهاد شغل اینترنتی

آیا می توان سرمایه گذاری را به عنوان یکی از شغل های اینترنتی بر سایر مشاغل پیشنهادی و پر طرفدار برتر دانست؟ پاسخ تا حدی مثبت است. با وجود این که هر شغل ویژگی های مثبت و منفی خاصی دارد و لزوما انتظار نمی رود که همه افراد تنها در یک دسته یا یک گروه شغلی موفق باشند، می توان سرمایه گذاری در مسیرهای مختلف و موقعیت های مالی متنوعی را از برترین ایده های کسب درآمد آنلاین دانست. در ادامه علت های مختلف این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم.

به تنهایی قدم بر میدارید

یکی از مهم ترین مزایایی که سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهم ترین شغل های اینترنتی دارد این است که همه چیز در اختیار خودتان است. این که در کدام موقعیت مالی سرمایه گذاری کنید، سراغ چه بازارهایی بروید و بر اساس چه استراتژی هایی در این بازارها عمل همه و همه بستگی به خودتان دارد.

این شما هستید که تعیین می کنید در چه ساعت هایی از روز می خواهید کار کنید و چه اهدافی را باید دنبال کنید. امروز سرمایه گذاری شغلی محسوب می شود که در بسیاری از حالت های آن هیچ کارفرمایی وجود ندارد و این خود شما هستید که همه چیز را تعیین می کند.

بیشتر بخوانید: راه اندازی کسب و کار با 200 میلیون تومان سرمایه

هر کسب و کار دیگر به خصوص در حوزه اینترنت، به نوعی به شخص دیگری وابسته است. درآمد آنلاین شاپ لباس به مشتریان آن بستگی دارد و کسب درآمد با تایپ کلمات (آنلاین) به کارفرما و پروژه ای که تعریف می شود وابسته است. بنابراین عدم وابستگی به فرد یا گروه خاص و امکان ایجاد درآمد بدون احتیاج به آن ها می تواند یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهم ترین شغل های آنلاین و اینترنتی محسوب شود.

درآمد آنلاین دلاری، ساده تر از همیشه

هر کسب و کار دیگری که بخواهد سراغ درآمدهای دلاری برود باید مسیر نسبتا پر پیچ و خمی را بگذراند، اما ورود به موقعیت سرمایه گذاری بین المللی مانند بازار ارزهای دیجیتال یا بازار فارکس تنها کاری است که برای کسب درآمد دلاری بر اساس سرمایه گذاری باید انجام دهید.

بعد دیگر این جذابیت این است که کسب درآمد دلاری خود به خود یک سرمایه گذاری مجزا محسوب می شود. زمانی که شما دلار به دست بیاورید می توانید بر اساس آن در بازارهای ارزی داخلی نیز سود خوبی ایجاد کنید. از این روست که سرمایه گذاری بر اساس یک روند درست می تواند بسیار سودآور باشد.

جلوتر از بازار های اقتصادی حرکت می کنید!

یکی دیگر از جذابیت های مهم سرمایه گذاری و استفاده از آن به عنوان یک شغل ثابت و مشخص این است که شما در نوک پیکان بازار های مالی و دنیای اقتصاد حرکت می کنید. مزیت اصلی این ویژگی در این است که ارزش سرمایه شما همواره حفظ می شود و تورم نمی تواند بر آن تاثیر چندانی داشته باشد.

فرض کنید که شما کار اینترنتی در منزل تایپ انجام می دهید. برای این کار یک قرارداد با درآمد مشخص تعیین می شود و تا پایان قرارداد شما تنها بر اساس آن درآمد موظف به ارائه خدمات هستید. حال ممکن است در این مدت قیمت دلار چند برابر شود و تورم زیادی به اقتصاد جامعه تحمیل شود. بنابراین شما بر اساس کاری که دارید نمی توانید این تورم را مهار کنید و عملا دچار زیان اقتصادی می شوید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین روش سرمایه گذاری برای تازه کارها

نکته دیگر این است که بعد از اتمام قرارداد به سختی می توانید افزایش درآمد قابل توجهی ایجاد کنید و احتمالا این افزایش درآمد کمتر از میزان تورم خواهد بود. در واقع شما برای افزایش درآمد باید بتوانید کارفرمای جدیدی پیدا کنید تا نسبت به این افزایش مشکلی نداشته باشد و این کار چندان ساده ای نیست. این در حالی است که شما در دنیای سرمایه گذاری به سادگی بر اساس قیمت دلار و قیمت واقعی تورم شروع به خرید و فروش می کنید و این می تواند سرمایه شما را تا حد زیادی از تورم در امان نگه دارد.

مهارت و تجربه، لازمه هر کاری است!

تقریبا تمامی شغل های اینترنتی و هر نوع شغل دیگری نیاز به تجربه و مهارت دارد. به نوعی کمتر می توان شغلی را پیدا کرد که مهارت خاصی نیاز نداشته باشید و یا تجربه برای آن کار لازم نباشد. این مسئله در خصوص سرمایه گذاری نیز وجود دارد. بنابراین توجه داشته باشید که درست مانند هر شغل دیگری برای موفقیت در دنیای سرمایه گذاری به عنوان شغل دوم اینترنتی یا حتی شغل اول لازم است که مهارت و تجربه خوبی به دست بیاورید.

هر شغلی در ابتدا سختی های خاص خودش را دارد. کسب تجربه و به کار اندازی مهارت های آموخته شده سخت ترین گام برای ورود به دنیای کسب و کار است. بنابراین در مسیر سرمایه گذاری به عنوان یکی از بهترین مشاغل آنلاین باید کمی صبر و حوصله داشته باشید. همچنین در نظر بگیرید که این کسب و کار نیاز به آموزش و کسب مهارت مدام است.

کار انلاین با گوشی

سرمایه گذاری بدون نیاز به تجربه و مهارت!

سرمایه گذاری به عنوان یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین زمانی کارایی و سودآوری خوب و ثابتی می تواند داشته باشد که شما مهارت علمی و عملی خوبی در این حوزه به دست بیاورید، اما این بدین معنی نیست که شما تا اتمام کسب این مهارت ها باید از سود عالی و درآمد منطقی خود دور بمانید.

در دنیای سرمایه گذاری همواره موقعیت هایی وجود دارد که می تواند سود قابل قبول با درصد ریسک پایین برای شما به همراه داشته باشد. به طور مثال سرمایه گذاری در بانک یا صندوق های درآمد ثابت از جمله این موارد محسوب می شود. گرچه این موقعیت های سرمایه گذاری عملا سودی کمتر از درصد تورم برای شما به همراه دارد و نمی توان به آن ها به چشم یکی از شغل های اینترنتی نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری خطرپذیر (جسورانه) چیست؟

در این بین پلتفرمی تحت عنوان دونگی وجود دارد که بر اساس مفهوم کرادفاندینگ سعی کرده است موقعیت های سرمایه گذاری را ایجاد کند که سود منطقی (بالاتر از درصد تورم سالانه) با ارائه ضمانت بازگشت اصل برای سرمایه گذاران وجود داشته باشد. در این پلتفرم طرح های سرمایه گذاری اقتصادی مختلف توسط شرکت ها ایجاد می شود. این طرح ها برای انجام نیاز به تامین مالی مشخصی دارد و سرمایه گذاران در کنار یکدیگر با تامین این نیاز مالی عملا امکان اجرای آن را فراهم می آورد. در مقابل شرکت پذیرنده سرمایه متعهد می شود در زمان مقرر علاوه بر اصل سرمایه سود تخمینی تعیین شده را به سرمایه گذاران بازگرداند. این سرمایه گذاری در دوره های مختلف (دو تا دوازده ماهه) و بدون نیاز به پرداخت کارمزد انجام می شود. در واقع عملا می توان این سرمایه گذاری را یک کار اینترنتی بدون هزینه ثبت نام و دیگر هزینه های جانبی دانست.

بیشتر بخوانید: کرادفاندینگ چیست؟ آنچه که در مورد تامین مالی جمعی باید بدانید

نکته دیگری که باید بدانید این است که سرمایه گذاری در موقعیت های مشخص در غالب کشورهای جهان معالف از مالیات محسوب می شود. طراحی ارائه شده در پلتفرم دونگی نیز جزو این موقعیت های مالی و سرمایه گذاری محسوب می شود و شما می توانید بدون پرداخت کارمزد و مالیات سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای این سرمایه گذاری نیاز به تجربه و مهارت خاصی نیست، میزان سود و دوره بازپرداخت آن مشخص است و شما در زمان مقرر اصل سرمایه (ضمانت شده توسط شرکت) و سود تعیین شده را دریافت خواهید کرد.

شغل های اینترنتی با گوشی

معرفی مشاغل آنلاین و تجربه کسب درآمدی جدید

در این مقاله سعی شده شغل های اینترنتی مختلفی از نظر حوزه کاری، نوع درآمد و دیگر فاکتورهای مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. کسب و کارهای آنلاین درست مانند سایر انواع کسب و کارها نیاز به مجوز های قانونی دارد، اما بر خلاف تصور کسب  مجوز کسب و کار اینترنتی کار چندان ساده ای نیست و نمی توان انتظار داشت که این مجوز ها به شکل کاملا ساده و سریع صادر شود.

از طرف دیگر برخی از بسترهای مهم برای راه اندازی این نوع کسب و کارها از نظر قانونی و دولتی غیر مجاز شناخته می شوند، بنابراین نمی توان در این بسترها از نظر قانونی شغل های اینترنتی مختلفی را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: چطور یک سرمایه گذاری کم ریسک و پر بازده داشته باشیم؟

نکته دیگری که وجود دارد این است که داشتن مجوز برای شغل های اینترنتی بدین معنی است که شما باید در موقعیت های مختلف نسبت به هزینه های جاری از جمله مالیات اقدام کنید و این کار می تواند هزینه بردار باشد. در بین تمامی این مشاغل تنها می توان شغل هایی مانند سرمایه گذاری آنلاین را با هزینه های کم و سود منطقی نام برد. در واقع سرمایه گذاری روندی است که شما بر اساس مهارت و تجربه ای که به دست می آورید می توانید در آن سود خوبی به دست بیاورید.

این کسب و کار می تواند شما را ساده تر وارد کسب درآمد آنلاین دلار کند و عملا شما را به طور کامل از مسائلی مانند تورم و کاهش ارزش سرمایه به دور نگه دارد. از دیگر مزایای جالب این کسب و کار می توان به این نکات اشاره کرد که  سرمایه گذاری می تواند از جمله مشاغل آنلاین برای نوجوانان و تمامی اقشار جامعه محسوب شود و شما آن را به عنوان یک کسب و کار اینترنتی با موبایل در کنار خود داشته باشید.

همچنین به این نکته نیز اشاره شد که سرمایه گذاری می تواند جنبه هایی داشته باشد که بدون نیاز به مهارت و تجربه خاص و همچنین فارغ از محاسبه مالیات بر درآمد آنلاین شما را به سود نسبتا قطعی برساند. طرح های ارائه شده در پلتفرم دونگی می تواند نمونه ای مهم از ایده کسب و کار اینترنتی با این ویژگی باشد.

سوالات متداول

بهترین کسب و کارهای مختلفی در حوزه اینترنت وجود دارد و شما می توانید بر اساس توانایی و مهارتی که دارید سراغ هر کدام از آن ها بروید. در واقع راه های درآمد آنلاین مختلفی در دنیای اقتصاد وجود دارد و این خود شما هستید که تعیین می کنید بهترین کسب و کار کدام است، برای این کار ابتدا باید خودتان و مهارت هایی که دارید را به خوبی بشناسید و بر اساس آن وارد کسب و کارهای اینترنتی شوید.

کسب درآمد آنلاین از بازی یا کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه شاید از جمله مواردی باشد که بسیاری دوست داشته باشند آن ها را تجربه کنند اما هیچ کدام از این موارد نمی تواند سود و درآمد پایدار و مشخصی برای شما داشته باشد. شاید یک سرمایه گذاری منطقی با درآمد آنلاین دلاری یا حتی ریالی بتواند گزینه مناسبی به عنوان شغل اینترنتی محسوب شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های استخدام شغل اینترنتی دقیقا همین است که باعث می شود شما بتوانید بر اساس توانایی و مهارت هایی که دارید با بهترین شرکت ها و کارفرما ها و بالاترین درآمدها از سراسر دنیا کار کنید. کار اینترنتی در منزل با داشتن درآمد دلاری بهترین اتفاقی است که می تواند برای هر کسی بیفتد.