خانه / وبلاگ و مقالات / چگونه 40 میلیون درآمد داشته باشیم؟ راه های رسیدن به درآمد چهل میلیونی

چگونه 40 میلیون درآمد داشته باشیم؟ راه های رسیدن به درآمد چهل میلیونی

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ مقالات

40 میلیون درآمد

40 میلیون درآمد می تواند برای هر کسی جذاب باشد، اما چه مسیرهایی برای رسیدن به این درآمد وجود دارد؟ کدام شغل‌ها بالای 40 میلیون تومان درآمد دارند؟ آیا می توان از طریق سرمایه گذاری نیز این درآمد را ایجاد کرد؟ نکته ای که وجود دارد این است که به هر حال امکان ایجاد چنین سطح درآمدی وجود دارد، تنها کمی باید باهوش باشید و با هدف در این مسیر قدم بردارید.

40 میلیون درآمد اتفاقی نیست که به سادگی رخ دهد و هر کسی بتواند به آن دست پیدا کند. از طرف دیگر با توجه به وضعیت اقتصادی امروز همه ما به خوبی می دانیم برای داشتن یک زندگی نسبتا راحت و با دغدغه های کم شاید درآمد چهل میلیونی یک درآمد حداقلی محسوب شود! از این رو ما در این مقاله به دنبال این هستیم که نشان دهیم چگونه می توان در ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن به این یک سطح درآمدی 40 میلیون تومانی برسیم.

فهرست مطالب: 

40 میلیون درآمد با کشف یک شغل پردرآمد

40 میلیون درآمد می تواند برای هرکسی جذاب و دوست داشتنی باشد و احتمالا برای بسیاری از ما اولین مسیر رسیدن به این سطح درآمدی، انتخاب یک شغل مناسب و پردرآمد است. اما سوالی که وجود دارد این است که کدام یک از مشاغل می تواند چنین سطح درآمدی مناسبی داشته باشد؟ در کلام ساده تر آیا می توانیم شغل با حقوق 40 میلیون تومان پیدا کنیم؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است شغل های پردرآمد را از دو نظر مورد بررسی قرار دهیم. در واقع ما می خواهیم در دو گروه از مشاغل  به دنبال کسب و کارهایی باشیم که توانایی 40 میلیون درآمد را داشته باشند. این دو گروه شغلی عبارتند از شغل های عمومی و سنتی که در سطح جامعه وجود دارد و شغل هایی که نو ظهور محسوب می شوند و احتمالا می توان آن ها را در فضاهای مجازی پیدا کرد.

کسب درآمد 40 میلیون تومانی

کسب و کارهای سنتی و 40 میلیون درآمد

منظور ما از کسب و کارهای سنتی، آن دسته از مشاغلی است که چندین سال است در جامعه وجود دارد و افراد به صورت فیزیکی و حضوری با آن رو به رو هستند. بنابراین دو ویژگی برای این دسته از مشاغل در نظر گرفته ایم که عبارتند از:

  • سابقه چند ساله در جامعه
  • فیزیکی و حضوری بودن کسب و کار

بنابراین برای راه اندازی این دست از کسب و کارها نیاز به سرمایه اولیه نسبتا کلانی است. به هر حال سراغ هر کسب و کاری در این حوزه بروید باید محلی برای کسب خود فراهم کنید و مواد اولیه یا محصولات اولیه را فراهم نمایید. با این حال می توان در بین این کسب و کارها مواردی را پیدا کرد که امکان 40 میلیون درآمد را برای فرد خواهد داشت. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد، با ما همراه بمانید.

بیشتر بخوانید: سود سپرده 30 درصد

فروش و تعمیرات موبایل

موبایل یا گوشی همراه از جمله وسیله هایی محسوب می شود که تقریبا امروز در تمام جامعه گسترده شده و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از این وسیله استفاده نکند. همچنین بسیاری از افراد جامعه دو یا سه گوشی همراه هوشمند در اختیار دارند و این نشان دهنده گستره بالای استفاده از این وسیله است. زمانی که یک محصول دارای تقاضای بسیار بالا در جامعه باشد شما می توانید با عرضه همان محصول یا محصولات وابسته به آن سود خوبی برای خود ایجاد کنید. بنابراین فروش گوشی یا لوازم جانبی مربوط به آن از جمله کسب و کارهای نسبتا سنتی محسوب می شود که می تواند درآمد بالایی داشته باشد.

از طرف دیگر با توجه به افزایش بهای گوشی های هوشمند، تعمیرات این وسیله و تامین قطعات یدکی نیز امکان کسب درآمد 40 میلیون تومانی را می تواند فراهم کند. نکته ای که در خصوص این مسئله باید بدانید این است که شرایط اولیه ایجاد کسب و کار و راه اندازی آن نیاز به تامین سرمایه اولیه دارد.

بیشتر بخوانید: شروع سرمایه گذاری؛ سرمایه گذاری را چگونه و از کجا آغاز کنم؟

فروش لوازم آرایشی

همانند موبایل و گوشی های هوشمند، لوازم آرایشی نیز از جمله محصولاتی محسوب می شوند که تقریبا بسیاری از افراد جامعه از آن استفاده می کنند. بنابراین تقاضای بالا در جامعه می تواند عرضه خوبی را ایجاد کند و سودآوری خوبی برای عرضه کننده داشته باشد. نکته ای که وجود دارد این است که غالب محصولات آرایشی وارداتی هستند، بنابراین قیمت آن به قیمت روز دلار بستگی دارد. از این رو خرید و فروش غالب این محصولات عمدتا بر اساس نرخ دلار و تورم صورت می گیرد و این باعث می شود که ارزش محصولات و سرمایه شما در این کار حفظ شود.

در مجموع می توان گفت که اگر فرد بتواند بازار خوبی در این حوزه برای خود ایجاد کند قطعا 40 میلیون درآمد و شاید بیشتر هم می تواند برای خود ایجاد کند. این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

میوه فروشی

یکی دیگر از موقعیت های پردرآمدی که می توان برای کسب درآمد ماهیانه 40 میلیون در نظر گرفت، میوه فروشی است. این کسب و کار با توجه به تقاضای بالایی که در جامعه دارد می تواند روند خوبی داشته باشد اما مسئله ای که باید بدانید این است که هزینه اولیه ایجاد این کسب و کار نسبتا بسیار سنگین است.

شما نیاز به محلی برای فروش و سرمایه اولیه برای تامین محصولات و میوه های مورد نیاز دارید. از طرف دیگر رسیک اصلی میوه فروشی در این است که امکان خرابی میوه و کاهش ارزش آن حتی در طول روز نیز وجود دارد. با این حال انتخاب یک موقعیت مکانی مناسب و فروش میوه های مورد نیاز منطقه می تواند 40 میلیون درآمد و شاید بیشتر برای شما داشته باشد.

مشاغل کارمندی و مدیریتی

دسته دیگی از مشاغل سنتی و فیزیکی وجود دارد که آن را تحت عنوان مشاغل کارمندی می شناسیم. این دست از مشاغل عمدتا با درآمدی ثابت و مشخص همراه است و فرد می داند که قطعا در انتهای ماه چه سطح درآمدی خواهد داشت. نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از مشاغل کارمندی و حتی مدیریتی توانایی ایجاد 40 میلیون درآمد را ندارند. از این رو پیدا کردن موقعیت شغلی در این حیطه کاری، چندان ساده نیست؛ با این حال می توان موقعیت هایی مانند مدیر شبکه های اجتماعی، مدیر دیجیتال مارکتینگ، کارمند حوزه خاص از فناوری اطلاعات و ... را به عنوان موقعیت های محدودی دانست که در جامعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: در جستجوی سایت سرمایه گذاری با سود بالا هستید؟ دونگی همین جاست!

مسلما که ورود به این حوزه ها نیاز به تجربه کاری نسبتا بالا و تخصص های خاص دارد. به طور مثال شما باید در هوش مصنوعی و مفاهیمی مانند شبکه های کامپیوتری و ... دانش مطرح و غیر قابل رقابتی داشته باشید که بتوانید شرکتی را مجاب به پرداخت 40 میلیون درآمد نمایید.

مشکلاتی که کسب و کارهای سنتی دارند

تقریبا تمامی کسب و کارهای سنتی به جز ان هایی که در حوزه اداری و کارمندی هستند از یک سری مشکلات خاص و مشخص رنج می برند. اولین مشکلی که در این کسب و کارها وجود دارد این است که شما باید هزینه اولیه نسبتا بالایی را برای راه اندازی آن در نظر بگیرید. از طرف دیگر ایجاد بازار مناسب برای فروش محصولات و ارائه خدمات لازم است زمان نسبتا طولانی سپری شود.

در واقع شما نمی توانید این انتظار را داشته باشید که مشتری بتواند در همان ابتدای کار به شما اعتماد کند، بنابراین لازم است زمان و هزینه نسبتا قابل توجهی را صرف این مسئله کنید. از این رو معمولا گفته می شود که کسب و کارهای سنتی تا یک سال زیان ده بوده و عملا هیچ سودآوری نمی توان از آن انتظار داشت.

درآمد چهل میلیونی

کسب و کارهای مدرن و جدید با 40 میلیون درآمد

کسب و کارهای مدرن بر خلاف مشاغل سنتی وابستگی کمتری به زمان و مکان دارند و شما می توانید در هر موقعیتی از آن ها استفاده کنید. در کلام ساده تر این دست از مشاغل عمدتا وابسته به اینترنت و شبکه های اینترنتی است. از این رو شما به عنوان صاحب کسب و کار بدون نیاز به صرف هزینه تهیه محل کسب وکار و همچنین بدون این که در قید زمان باشید می توانید شغل خود را راه اندازی کنید. در ادامه به چند نمونه از این موارد اشاره خواهیم کرد، همچنان با ما در این مسیر همراه بمانید.

ادمین شبکه های مجازی

امروز همه ما به خوبی می دانیم فضا و شبکه های مجازی بخش مهمی از زندگی اجتماعی را به خود اختصاص داده است. این فضا مهم ترین امکان برای تبلیغات هر کسب و کاری محسوب می شود و افراد می توانند به سادگی بازار کار مناسبی برای خود ایجاد کنند.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که دیده شدن در این فضای نسبتا شلوغ کار چندان ساده ای نیست و نیاز به دانش و تجربه خاصی در این حوزه وجود دارد. کسانی تحت عنوان ادمین شبکه های مجازی این تجربه و تخصص را دارند که بتوانند صفحه ای خاص و مشخص را وارد رقابت های فضای مجازی کنند و بازدید بالایی دریافت نمایند. این افراد امروز بازار کار بسیار مناسبی دارند که می توانند بدون نیاز به زمان یا مکان خاصی صفحه های مجازی مختلفی را مدیریت کنند. تقاضای بالا و روز افزون در این حوزه باعث شده است که امکان ایجاد 40 میلیون درآمد ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: شغل های آنلاین و اینترنتی؛ همه آنچه که باید بدانید!

تولید محتوا

یکی از مهم ترین ملزومات فضای مجازی و شبکه های اینترنتی محتوا است. یعنی باید محتوایی باشد که یک سایت یا صفحه مجازی امکان رقابت در این فضا را پیدا کند. از این رو تولید محتوا به شکل های مختلف متنی و تصویری از جمله مشاغلی است که طرفداران بسیاری دارد.ذنکته مهمی که وجود دارد این است که تولید محتوا عموما به عنوان یک شغل فریلنسر شناخته می شود. یعنی فرد می تواند با چند شرکت یا چند گروه به صورت همزمان و دورکاری کار کند. بنابراین نشستن در خانه و داشتن یک سیستم کامپیوتری برای تولید محتوا کافی است.

خلاقیت و شناخت قوانین مربوط به این شغل خیلی اهمیت دارد و بر اساس آن است که محتواهای تولید شده رده بندی می شوند. یک تولید کننده محتوای خوب می تواند به راحتی با روزی چند ساعت کار به 40 میلیون درآمد در ماه برسد.

یوتیوب و درآمد دلاری

یکی دیگر از کسب و کارهای وابسته به شبکه های مجازی و اینترنتی را شاید بتوان تولید محتوا در یوتیوب دانست. یوتیوب امروز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراجع ویدیویی در سراسر جهان محسوب می شود که میلیون ها بازدید کننده دارد. نکته مهمی که در خصوص این پلتفرم وجود دارد این است که اگر تعداد دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان ویدیوهای شما از یک حد مشخص بیشتر باشد می توانید به ازای هر ویدیو درآمد خاص دلاری داشته باشید. در کلام ساده تر مادامی که ویدیو شما بازدید خوبی داشته باشد یوتیوب هزینه این بازدید را به شما پرداخت می کند و شما را در تبلیغات مربوط به آن شریک می کند.

بیشتر بخوانید: شغل دوم خود را انتخاب کنید؛ معرفی بهترین شغل های دوم برای کسب درآمد بیشتر

بنابراین اگر خلاقیت خوبی داشته باشید می توانید با تولید محتوا در این پلتفرم درآمد دلاری خوبی برای خود ایجاد کنید که احتمالا بیش از 40 میلیون درآمد باشد.

برنامه کسب درآمد 40 میلیون در ماه با سرمایه گذاری

تا به اینجا دو گروه مهم و اصلی مشاغلی که امکان ایجاد 40 میلیون درآمد را دارند را مورد بررسی قرار دادیم. حال سوال اینجاست که آیا می توانیم با سرمایه گذاری 40 میلیون درآمد در ماه داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشیم. اول این که باید بدانیم اساسا سرمایه گذاری را می توانیم به عنوان یک شغل با درآمدی مشخص در نظر بگیریم یا خیر؟ در واقع پاسخ در همین سوال بیان شده است. سرمایه گذاری که بتواند سود نسبتا مشخص و ثابتی را برای ما به صورت ماهانه ایجاد کند می تواند به عنوان یک شغل در جامعه مطرح شود.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری چیست و انواع روش های سرمایه گذاری کدام است؟

به طور مثال شما به واسطه سرمایه گذاری در بازارهای مختلف و بر اساس دانش و تجربه ای که دارید می توانید درآمد 20 میلیون تومانی در ماه داشته باشید. بنابراین عملا سرمایه گذاری در  مجموع برای شما یک کسب و کار با درآمد مشخص است. حال سوال اینجاست که آیا بر اساس این صحبت می توانیم از سرمایه گذاری به عنوان یک شغل 40 میلیون درآمد در ماه انتظار داشته باشیم؟

برنامه کسب درآمد 40 میلیون در ماه

کسب 40 میلیون درآمد با سرمایه گذاری

سبد سرمایه گذاری و داشتن استراتژی مهم ترین گام ها برای رسیدن به یک درآمد ثابت از سرمایه گذاری است. در واقع مسئله مهمی که در خصوص سرمایه گذاری وجود دارد این است که سرمایه گذاری یک مفهوم دارای ریسک است و شما نمی توانید ریسک را از آن حذف کنید. ریسک های کاهش ارزش و میزان سرمایه به همراه حبس سرمایه از جمله مهم ترین مواردی است که در بازارهای مالی و سرمایه ای مختلف وجود دارد. بنابراین همواره این احتمال وجود دارد که سرمایه شما در بازارهای مالی از بین برود و یا با کاهش شدید رو به رو شود.

سبد سرمایه گذاری و ایجاد یک استراتژی درست می تواند کاری کند که ریسک در حد منطقی باقی بماند و شما بتوانید سود خود را از مجموعه این سبد با ریسک مناسب دریافت کنید. سبد سرمایه گذاری اینگونه طراحی می شود که شما برای خنثی کردن یک موقعیت سرمایه گذاری پر ریسک باید درصد مهمی از سرمایه خود را وارد یک موقعیت سرمایه گذاری کم ریسک با احتمال بالای بازگشت اصل و سود سرمایه کنید. بدین ترتیب حتی اگر در موقعیت پر ریسک شکست بخورید و با ضرر مواجه شوید، موقعیت کم ریسک می تواند توان مالی و سرمایه ای شما را حفظ کند. بنابراین ساخت یک سبد سرمایه گذاری با موقعیت های متناسب از جمله مهم ترین فاکتورهایی است که می توان برای رسیدن به 40 میلیون درآمد از آن ها بهره برد.

پیدا کردن موقعیت کم ریسک، سخت ترین کار در سرمایه گذاری

شاید فکر کنید ورود به موقعیت های پر ریسک و استفاده از آن ها سخت ترین کار هر سرمایه گذاری باشد، اما واقعیت این است که موقعیت های پر ریسک بسیاری در دنیای سرمایه گذاری وجود دارد که سرمایه گذار می تواند بر اساس استراتژی خود همراه سراغ یکی از بهترین آن ها برود. نکته ای که ایجاد سبد سرمایه گذاری و کار سرمایه گذار را سخت تر می کند این است که پیدا کردن موقعیت کم ریسک با امکان بازگشت سرمایه که بتواند سود مناسبی داشته باشد کار چندان ساده ای نیست. بگذارید از خود شما بپرسیم، آیا شما موقعیتی را می شناسید که بتواند ضمانت نامه ای مبنی بر بازگشت اصل سرمایه در دوره ای مشخص به شما بدهد که سودی بیش از درصد سود بانکی و تورم سالانه داشته باشد؟

بیشتر بخوانید: پرسودترین سرمایه گذاری در ایران؛ شناسایی بهترین سرمایه گذاری های پرسود

سپرده های بانکی این امکان را دارند که میزان سرمایه را در دوره ای مشخص حفظ کنند اما سود تعلق گرفته به این سرمایه به اندازه ای نیست که بتواند ارزش آن را حفظ نماید. از این رو عملا نمی توان به سپرده های بانکی به عنوان یک موقعیت مناسب سرمایه گذاری نگاه کرد. حال سوال اینجاست که آیا موقعیتی وجود دارد که بتواند این ویژگی ها را به صورت همزمان داشته باشد؟ ویژگی هایی که شامل سود مناسب و بیش از درصد تورم با ریسک سرمایه گذاری پایین می شود.

کرادفاندینگ، سود مناسب با بازگشت اصل سرمایه

کرادفاندینگ یکی از مهم ترین مفاهیم اقتصادی است که تحت عنوان سرمایه گذاری جمعی شناخته می شود. سرمایه گذاری جمعی بدین معنی است که تعدادی از سرمایه گذاران با سرمایه های خرد و کلان در کنار یکدیگر قرار می گیرند و سرمایه تجمیع شده را در اختیار شرکت یا کسب و کار قرار می دهند.

یکی از رایج ترین انواع کرادفاندینگ را می توان بازار بورس و سرمایه دانست. در این بازار سرمایه گذاران خرد و کلان با خرید و فروش سهام شرکت های مختلف امکان تامین سرمایه مورد نیاز آن ها را فراهم می کنند. نکته ای که وجود دارد در این روش سرمایه گذاران به عنوان شرکای تجاری و مالی شرکت ها شناخته شده و در سود و زیان آن ها شریک هستند. همچنین در این حالت امکان افزایش یا کاهش ارزش سهام خریداری شده نیز وجود دارد. بنابراین در این مسیر کرادفاندینگ با وجود این که امکان کسب 40 میلیون درآمد وجود دارد اما باید قبول کرد که ریسک قابل توجهی نیز متوجه سرمایه گذاران است.

بیشتر بخوانید: پلتفرم های کرادفاندینگ در ایران چند درصد کارمزد می گیرند؟

نوع دیگری از کرادفاندینگ وجود دارد که بر اساس اعطای وام شکل گرفته است. بر اساس این مفهوم سرمایه گذاران خرد و کلان در کنار یک دیگر قرار می گیرند و سرمایه تجمیع شده آن ها تحت عنوان وام در اختیار یک شرکت یا کسب و کار قرار می گیرد. همانطور که در مسئله اعطای وام از طرف بانک، فرد موظف به بازپرداخت اصل و سود سرمایه در دوره ای مشخص است، در کرادفاندینگ بر اساس اعطای وام نیز شرکت سرمایه پذیر در دوره ای مشخص باید سود و اصل سرمایه را به سرمایه گذاران بازگرداند.

نکته قابل توجه اینجاست که این سرمایه گذاری غالبا با سودهای بیش از درصد بانکی و درصد افزایش تورم شکل می گیرد. بنابراین می توان تامین مالی جمعی یا همان کرادفاندینگ بر اساس اعطای وام را همان موقعیت سرمایه گذاری کم ریسک دانست که می تواند سود خوبی داشته باشد.
بنابراین به کمک این موقعیت سرمایه گذاری می توان سبد سرمایه گذاری ایجاد کرد که امکان ایجاد درآمد ثابت و مشخص مانند 40 میلیون درآمد درماه را داشته باشد. اینجاست که سرمایه گذاری جایگاهی برابر با یک شغل می تواند پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سرمایه گذاری شخصی کدام است؟؛ استراتژی های سرمایه گذاری شخصی برای بهبود وضعیت مالی

شغل با حقوق 40 میلیون تومان

دونگی، پلتفرمی که همه کار می کند

مسئله بسیار مهمی که در دنیای کرادفاندینگ بر اساس اعطای وام وجود دارد این است که وجود یک پلتفرم مطمئن تقریبا مهم ترین عنصر شناخته می شود. در واقع بر اساس این پلتفرم است که سرمایه گذاران در کنار یک دیگر قرار می گیرند و بر اساس همین پلتفرم است که طرح های اقتصادی مختلفی ارائه می شود و شرکت های مختلف امکان تامین مالی خود را پیدا می کنند. بنابراین پیدا کردن یک پلتفرم قوی و جامع که بتواند کارکردهای مناسبی در این حوزه داشته بسیار مهم و قابل توجه است. دونگی یکی از معتبرترین و بهترین پلتفرم هایی است که در این حوزه وجود دارد و شما می توانید بر اساس آن نسبت به سرمایه گذاری و تامین مالی شرکت های مختلف در دوره های گوناگون اقدام کنید.

چند ویژگی مهمی که سرمایه گذاری در دونگی می تواند داشته باشد عبارتند از:

  • وجود ضمانت نامه های معتبر مبنی بر بازگشت اصل سرمایه توسط شرکت های سرمایه پذیر
  • تنوع در طرح های ارائه شده از نظر دوره سرمایه گذاری و سودآوری
  • اعتبار سنجی های مالی شرکت ها توسط گروه دونگی و ارائه عمومی نتایج آن
  • رایگان بودن سرمایه گذاری در دونگی (عدم نیاز به پرداخت کارمزد و مالیات)
  • برخی از طرح های ارائه شده در دونگی علاوه بر اصل سرمایه دارای ضمانت نامه های معتبر مبنی بر بازگشت اصل سرمایه هستند.
  • امکان استفاده از مشاوران حرفه ای در مسیر سرمایه گذاری

این ها گوشه هایی از خدمات و امکاناتی است که در دونگی وجود دارد. بنابراین عملا شما می توانید به کمک طرح های ارائه شده در دونگی سبد سرمایه گذاری را ایجاد کنید که سود مناسب با 40 میلیون درآمد داشته باشید. همچنین شما این امکان را دارید که تمام سرمایه خود را در یکی از طرح های ارائه شده در دونگی سرمایه گذاری کنید و ماهانه 40 میلیون درآمد برای خود ایجاد کنید.

 همچنین شما با مراجعه به صفحه مشاوره سرمایه گذاری دونگی می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی تیم ما بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: چگونه پولمان را دو برابر کنیم؟ بهترین روش های دو برابر کردن پول در ایران

طرحی که 40 میلیون درآمد برای شما دارد

بیایید فرض کنیم شما سرمایه گذاری هستید که سراغ طرح "تامین سرمایه در گردش فروش شیر پاستوریزه" رفته اید. این طرح با سود یک ساله بیش از 42 درصد و سود علی الحساب سه ماهه 9 درصد به نظر می رسد که موقعیت نسبتا مناسبی برای ایجاد درآمد و سرمایه گذاری باشد.

یک سرمایه گذار اگر بخواهد سرمایه یک میلیارد و سیصد میلیونی خود را در این طرح سرمایه گذاری کند می تواند بر اساس سود علی الحساب 9 درصد هر سه ماه یک بار چیزی حدود 117 میلیون سود دریافت کند. بنابراین می توان اینگونه گفت که سرمایه گذار توانسته به ازای هر ماه خود 40 میلیون درآمد ایجاد کند.

40 میلیون درآمد، هدفی که محقق می شود

ما در این مقاله سعی کردیم از جنبه های مختلفی شرایط کسب 40 میلیون درآمد را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که عنوان کردیم مسیرهایی مانند ورود به کسب و کارهای سنتی، مدرن و حتی استفاده از سرمایه گذاری می تواند شما باعث کسب درآمد 40 میلیون تومانی برای شما شود.

مسئله ای که وجود دارد این است که شما باید بدانید که بهترین مسیر برای شما چیست و کدام یک از آن ها برای شما امکان پذیر تر است. از نظر منطقی و آن چیزی که به نظر می رسد این است که استفاده از مسیر سرمایه گذاری و موقعیت هایی مانند طرح های ارائه شده در دونگی می توانند گزینه مناسبی برای کسب درآمد 40 میلیونی باشد. عدم نیاز به گذراندن دوره انتظار سودآوری، عدم نیاز به دانش و تجربه خاص (در سرمایه گذاری دونگی) و عدم وابستگی به زمان و مکان خاص از جمله مزایای مهم سرمایه گذاری به خصوص در حوزه کرادفاندینگ و طرح های ارائه شده در دونگی است.

سوالات متداول

بهترین مسیر را خودتان باید بر اساس مهارت ها، ویژگی ها و شخصیت خودتان تشخیص دهید. همچنین این که بدانید چه امکاناتی در اختیار دارید می تواند شما را در انتخاب این مسیر راهنمایی کند. اما از نظر کلی به نظر می رسد سرمایه گذاری به خصوص به کمک دونگی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب 40 میلیون درآمد باشد.

اگر سرمایه گذاری بتواند سود منطقی و نسبتا ثابت در دوره های مشخص ایجاد کند می شود آن را به عنوان یک کسب و کار در نظر گرفت. در واقع سود ثابت به عنوان درآمدی مشخص اصلی ترین شاخص تبدیل سرمایه گذاری به عنوان یک کسب و کار محسوب می شود.

مزایای مختلفی برای این پلتفرم وجود دارد که از جمله می توان به عدم نیاز به پرداخت کارمزد و مالیات اشاره کرد. همچنین تنوع در ارائه طرح های گوناگون و همچنین ارائه طرح هایی که ضمانت بازگشت اصل و سود سرمایه را دارند از جمله مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در دونگی محسوب می شود.