خانه / وبلاگ و مقالات / راهنمای دریافت سود 45 درصدی: آموزش نحوه سرمایه گذاری در دونگی

راهنمای دریافت سود 45 درصدی: آموزش نحوه سرمایه گذاری در دونگی

۱۴۰۲/۰۴/۲۶ آموزش

راهنمای دریافت سود 45 درصدی: آموزش نحوه سرمایه گذاری در دونگی

اگر سایت سرمایه گذاری آنلاین زود بازده با سرمایه کم، سود بیشتر از 45 درصد و  ریسک مدیریت شده می‌‌خواهید، آدرس را درست آمده‌اید. «دونگی» با مجوز فرابورس خدمات تامین مالی جمعی یا همان کرادفاندینگ را به سرمایه گذاران و شرکت‌های متقاضی سرمایه  ارائه می‌دهد. در این مقاله آموزشی یک راهنمای تصویری برای شما آماده کرده‌ایم که همه مراحل از زمان شروع سرمایه گذاری در دونگی تا مرحله جذب سود را در آن معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

دو گروه از افراد از دونگی استفاده می‌کنند. گروه اول کسانی هستند که می‌خواهند پو‌ل‌شان را در یک سرمایه گذاری زود بازده با سود بیشتر از 45 درصد سرمایه‌گذاری کنند. گروه دوم هم کارآفرین‌ها یا مدیران یک شرکت تجاری، صنعتی یا خدماتی هستند که با هدف توسعه کسب و کارشان خواهان جذب سرمایه هستند، برای همین فراخوان جذب سرمایه‌شان را در دونگی منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کرادفاندینگ چیست؟

دونگی و قابلیت‌های ویژه

دونگی در مقایسه با سایر سایت های سرمایه گذاری کرادفاندینگ، سرویس‌های عمومی و اختصاصی را به کاربران ارائه می‌کند. برای نمونه یکی از این خدمات، ارائه گزارش ارزیابی و بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری است. بنابراین شما می‌توانید به بهترین شکل از سرمایه‌تان استفاده کنید، صرفنظر از اینکه این سرمایه 500 هزار تومان، 1 میلیون تومان، 5 میلیون یا 100 میلیون تومان باشد.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری با 5 میلیون تومان

تیم با تجربه کارشناسان دونگی زمان زیادی را صرف ارزیابی جزییات مالی، حسابداری و پتانسیل سودآوری فرصت‌های سرمایه گذاری می‌کنند. این گزارش‌ها به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا با بررسی این گزارش‌ها و تکیه بر دانسته‌های شخصی‌شان بهترین تصمیم‌ها را بگیرند.

این تنها امکان ویژه دونگی نیست. اگر با نحوه سرمایه گذاری در دونگی آشنا باشید، می‌دانید که در مراحل مختلف سرمایه گذاری در دونگی ، رضایت کاربران در کانون توجه قرار گرفته است.

مثلا در شروع سرمایه گذاری می‌توانید الگوهای از پیش تعریف شده را به کار ببرید یا خودتان الگویی را برای تزریق سرمایه به فرصت‌های مختلف تعریف کنید. این یک نوع سرمایه گذاری خودکار است که به شکل چشمگیری در زمان سرمایه گذاران صرفه‌جویی می‌کند.

سایر مزیت های دونگی برای سرمایه گذاری کرادفاندینگ هم در لیست زیر آمده است:

  • کسب سود بیشتر نسبت به سپرده‌های بانکی، صندوق‌های درآمد ثابت و بازار بورس
  • ایجاد تنوع در سبد سرمایه گذاری سرمایه گذاران
  • سرمایه گذاری آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • معافیت مالیاتی سود سرمایه گذاری
  • امکان شروع سرمایه گذاری از 500 هزار تومان
  • دسترسی به گزارش‌های دوره‌ای عملکرد طرح‌ها
  • اطمینان از قانونی بودن شرایط سرمایه گذاری

در ادامه نحوه و مراحل سرمایه گذاری در دونگی را توضیح می‌دهیم. در این راهنمای مرحله به مرحله همه جزئیات لازم برای شروع کسب درآمد با دونگی آمده است. 

سرمایه گذاری در دونگی مرحله به مرحله

برای شروع سرمایه گذاری در دونگی و کسب سود، ابتدا باید یک حساب کاربری در این سایت بسازیم. ساخت حساب کاربری بسیار ساده است و با چند کلیک انجام می‌شود. اطلاعات مورد نیاز در این مرحله کد ملی، ورود کد پیامک شده هستند. برای ایجاد حساب کاربری از سمت چپ بالای صفحه روی گزینه ورود کلیک کنید و در صفحه جدید دکمه ورود/ثبت‌نام را بزنید.

صفحه ورود و ثبت نام دونگی

بعد از ایجاد حساب کاربری، یک صفحه مجزا در اختیار ما قرار می‌گیرد. در این صفحه قابلیت‌هایی مثل وضعیت سجام، برداشت خودکار از کیف پول، پس‌انداز خودکار و سرمایه گذاری خودکار وجود دارد که همه آنها در دو بخش تنظیمات حساب کاربری و تنظیمات مالی قرار گرفته‌اند.

تصویر صفحه اصلی پروفایل در دونگی

برای شروع سرمایه گذاری باید وارد صفحه سرمایه گذاری ها شویم که لینک آن در فهرست بالای صفحه پروفایل قرار گرفته است. زمانی که روی این لینک کلیک کنید، صفحه جدیدی باز می‌شود.

در این صفحه چند گزینه مختلف پیش‌روی شماست که در ادامه آموزش سرمایه گذاری در دونگی آنها را با جزییات بیشتر معرفی می‌کنیم.

تصویر صفحه سرمایه گذاری ها در دونگی

کادر «مجموع سرمایه گذاری‌های من» نشان می‌دهد که شما به عنوان سرمایه گذار از ابتدا تا این لحظه چه مقدار سرمایه وارد فرصت‌های سرمایه گذاری مختلف کرده‌اید.

تصویر صفحه سرمایه گذاری های من در دونگی

کادرهای «دریافتی من» و «بازدهی سرمایه گذاری» هم نشان دهنده مجموع مبالغ دریافتی شما از هر سرمایه گذاری است. 

تصویر صفحه سرمایه گذاری ها - دریافتی من در دونگی

هنوز کارمان با این صفحه تمام نشده است! دو سرویس دیگر دونگی هم در همین صفحه سرمایه گذاری ها قابل مشاهده هستند. قابلیت سرمایه گذاری خودکار که پیش‌تر در مورد آن توضیح دادیم در همین صفحه است.

تصویر صفحه سرمایه گذاری ها بخش سرمایه گذاری خودکار دونگی

اگر روی سرمایه گذاری خودکار کلیک کنید، یک صفحه جدید باز می‌شود که سه انتخاب را پیش روی شما قرار می‌دهد. این سه انتخاب اینها هستند. 

  • الگوی سرمایه گذاری خودکار جدید
  • انتخاب از الگوهای پرطرفدار
  • انتخاب الگو از طرح‌های باز

تصویر صفحه سرمایه گذاری خودکار

یکی از مراحل سرمایه گذاری در دونگی ، انتخاب سرمایه گذاری خودکار جدید است. در این حالت شما می‌توانید به دونگی بگویید چه زمانی، چه مقداری، روی کدام فرصت سرمایه گذاری و از کدام محل تامین سرمایه به صورت خودکار و به جای شما سرمایه گذاری کند. بعد از تنظیم این موارد فقط کافی است دکمه ثبت الگو را کلیک کنید.

اما اگر گزینه انتخاب از الگوهای پرطرفدار را کلیک کنید، یک پنجره جدید را می‌بینید که از شما می‌خواهد یکی از الگوهای پیشنهادی دونگی را مثلا برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و زود بازده دونگی انتخاب کنید. 

در نهایت شما می‌توانید برای تنظیم سرمایه‌گذاری خودکار روی یکی از طرح های سرمایه گذاری معرفی شده در سایت ولی هنوز باز نشده برای سرمایه‌گذاری، روی گزینه «انتخاب الگو از طرح‌های باز» کلیک کنید و یکی از فرصت‌های سرمایه گذاری که در صفحه طرح‌ها معرفی شده را بر اساس معیارهای خودتان انتخاب کنید. گزینه آخر فقط مواقعی فعال است که طرحی در سایت با برچسب «به زودی» معرفی شده ولی هنوز برای سرمایه‌گذاری باز نشده است.

تصویر صفحه طرح‌های سرمایه گذاری در دونگی

اگر دوباره به صفحه سرمایه گذاری ها برگردیم، می‌توانیم از تقویم طرح هم استفاده کنیم. کلیک روی گزینه تقویم طرح برنامه زمانی سرمایه گذاری، توزیع سود، ارائه گزارش‌ها و سایر تاریخ‌های مهم مربوط به هر کدام از سرمایه گذاری های شما را نشان می‌دهد. 

تصویر صفحه تقویم طرح

در نهایت آخرین سرویس دونگی در این صفحه، امکان مشاهده مشخصات سرمایه گذاری ها و دریافت خروجی اکسل از آنها است.

تصویر صفحه سرمایه گذاری ها، بخش سرمایه‌گذاری‌ها

اما در فهرست بالای صفحه یکی از گزینه‌ها با نام «کیف پول من» قرار داده شده است که اگر روی آن کلیک کنید، صفحه کیف پول برای شما باز می‌شود.

تصویر صفحه کیف پول من در دونگی

در این صفحه اولین چیزی که به چشم می‌خورد موجودی کیف پول است. همچنین از همین جا می‌توانید عملیات واریز و برداشت به کیف پول را نیز انجام دهید. اگر روی واریز کلیک کنید، در صفحه جدیدی که باز می‌شود می‌توانید یا مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید که در این صورت به صفحه درگاه بانکی هدایت می‌شوید یا اینکه با وارد کردن اطلاعات لازم اطلاعات فیش واریزی را وارد کنید. 

تصویر صفحه واریز

همچنین اگر روی برداشت کلیک کنید، در صفحه برداشت می‌توانید مبلغ مورد نظرتان را در کادر وارد کنید و سپس درخواست‌تان را ثبت کنید. 

تصویر صفحه برداشت

در همان صفحه کیف پول من بخش دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید تاریخچه واریزها و برداشت‌هایی که از کیف پول‌تان داشته‌اید را مشاهده کنید و در صورت تمایل در قالب یک فایل اکسل از آن خروجی بگیرید. 

تصویر صفحه کیف پول من، بخش تاریخچه تراکنش‌ها

در بالای سمت چپ صفحه هم یک آیکون شبیه به زنگ را مشاهده می‌کنید. اگر روی آن کلیک کنید به پیام‌هایی که از طرف دونگی برای شما ارسال شده دسترسی خواهید داشت. 

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری با سود بالاتر از سود بانکی (با ضمانت نامه بانکی تعهد پرداخت اصل و سود)

جمع‌بندی

در این مقاله روند سرمایه گذاری در دونگی را به صورت مرحله به مرحله توضیح دادیم و از تصویرهای مرتبط با هر بخش استفاده کردیم. برای اینکه به جمع سرمایه گذاران دونگی بپیوندید، در اپن پلتفرم کرادفاندینگ حساب کاربری بسازید و از خدمات کاربردی در حوزه سرمایه گذاری تامین مالی جمعی برخوردار شوید. بر اساس این آموزش که با موضوع سرمایه گذاری در دونگی آماده شده، این پلتفرم امتیازهای ویژه‌‌ای را به سرمایه گذاران می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها معافیت سود سرمایه گذاری از مالیات است. شروع سرمایه گذاری کرادفاندینگ در دونگی، می‌تواند همان مسیر کوتاه‌تری باشد که همیشه برای ورود به باشگاه سرمایه گذاران بزرگ دنبال آن می‌گشتید.