خانه / وبلاگ و مقالات / در جستجوی سایت سرمایه گذاری با سود بالا هستید؟ دونگی همین جاست!

در جستجوی سایت سرمایه گذاری با سود بالا هستید؟ دونگی همین جاست!

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ اخبار

سرمایه گذاری با سود بالا در پلتفرم دونگی

همزمان با ظهور اینترنت و گسترش نسل‌های مختلف وب، سایت های جدیدی برای سرمایه گذاری با سود بالا طراحی شده‌اند که در دسته‌بندی «سرمایه گذاری آنلاین» قرار می‌گیرند.

سایت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران امکان می‌دهد تا از مزیت‌های اینترنت در سرمایه گذاری استفاده کنند. از جمله این مزیت‌ها می‌توانیم به سرعت، سهولت و کیفیت بالاتر نسبت به روش‌های سنتی اشاره کنیم. 

کرادفاندینگ یا تامین مالی جمعی هم یک نوع سرمایه گذاری آنلاین در بستر اینترنت است. در این شیوه سود بیشتری نسبت به بانک و اوراق بهادار ارائه پیش‌بینی شده شده و ریسک‌ها هم تا حد زیادی کنترل شده هستند. 

در این مقاله آموزشی، پلتفرم دونگی که یک سایت سرمایه گذاری با سود بالا و ریسک کنترل شده است را معرفی می‌کنیم و با جزییات سرمایه گذاری، کسب و کارهای قابل سرمایه گذاری و مدل‌های دریافت سود بیشتر آشنا می‌شویم.

با مجله دونگی همراه باشید. 

فهرست محتوا

سرمایه گذاری در یک تعریف خیلی ساده، در کنار هم قرار دادن منابع سرمایه‌ای در کنار ساختارهای هزینه‌ای و درآمدی است. در دونگی هم همین اتفاق می‌افتد. در واقع کارآفرین یا مدیر یک کسب و کار با ثبت ساختارهای هزینه‌ای و درآمدی خود که مواردی مثل هزینه خرید مواد اولیه یا تامین هزینه در گردش و درآمد از محل فروش کالاها یا ارائه خدمات است از سرمایه گذاران علاقه‌مند درخواست می‌کند تا منابع سرمایه‌ای خود را برای اجرای این طرح کسب و کار مشخص در اختیار وی قرار دهند. 

بدیهی است که در ازای جذب سرمایه و رشد کسب و کار، به افرادی که بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند بخشی از درآمد یا سود آن کسب و کار  تعلق می‌گیرد. 

سرمایه گذاری در بستر اینترنت؛ پر سودتر و ارزان‌تر

معمولا برای شروع یک سرمایه گذاری جدید بعد از مطالعه شرایط پیرامون سرمایه گذاری، بررسی بازدهی طرح و نحوه عملکرد جذب کننده سرمایه، گروهی از هزینه‌های جانبی هم مطرح می‌شوند. مثلا کارمزدها، دستمزد واسطه‌ها و حتی مواردی مثل هزینه رفت و آمد و حامل‌های انرژی هم باید در کنار سرمایه اصلی که قرار است به یک کسب و کار تزریق شود، پرداخت شود. 

چرا از هزینه‌های رفت و آمد و حامل‌های انرژی نوشتیم؟ چون در روش‌های سنتی سرمایه گذاری که خبری از سایت سرمایه گذاری با سود بالا در آن نیست، ما ناچاریم این هزینه‌ها را هم در نظر بگیریم. 

سرمایه گذاری در بستر دونگی پر سودتر و ارزان‌تر

مثلا فرض کنید، ما تصمیم گرفتیم بر روی زعفران سرمایه گذاری کنیم. پس احتمالا لازم است به شهر قائن در استان خراسان جنوبی سفر کنیم، در آنجا یک روز اقامت کنیم و پس از بررسی شرایط مجددا برگردیم به تهران. هزینه‌های رفت و آمد به مکان سرمایه گذاری، اقامت در آنجا و احتمالا پرداخت هزینه برای دریافت مشاوره از افراد محلی، همگی بخشی از هزینه‌های سرمایه گذاری هستند. این در حالی است که سرمایه گذاری آنلاین در یک سایت سرمایه گذاری اینترنتی مثل دونگی بسیاری از این هزینه‌ها را کاهش و حتی حذف کرده است.

ما می‌توانیم شرایط طرح را در سایت‌ دونگی مطالعه کنیم. گزارش‌های ارزیابی مورد اعتماد را ببینیم، مستندات را به صورت کامل بررسی کنیم و پس از قطعی شدن تصمیم‌مان برای یک سرمایه‌گذاری پرسود، واریز پول به حساب صاحب زمین یا کشاورز و دریافت سود سالانه را هم بسیار سریع‌تر و آسان‌تر به صورت آنلاین انجام دهیم. نکته مهم دیگر این است که در سایت دونگی می‌توانیم رفتار سایر سرمایه‌گذاران (مشارکت در طرح‌ها یا نظرات درج شده آنها برای طرح‌ها و …) و به ویژه سرمایه گذارانی که آنها را از قبل می‌شناسیم و حرفه‌ای بودن آنها برای ما اثبات شده است، را هم در قبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشاهده کرده و از رفتارهای آنها الگو بگیریم.

کرادفاندینگ یا تامین مالی جمعی یک روش سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا و کسب سود جدید است که بسیاری از هزینه‌های جانبی سرمایه گذاری سنتی را حذف کرده و ارزش‌های افزوده‌ای را نیز برای سرمایه گذاران مهیا کرده است. در ادامه چگونگی شرکت در این مدل سرمایه گذاری بر روی پلتفرم دونگی را بررسی می‌کنیم. 

دونگی ؛ سایت سرمایه گذاری با سود بالا

دونگی به عنوان یک سایت سرمایه گذاری با سود بالا و ریسک کنترل شده با مجوز فرابورس در حوزه ارائه خدمات تامین مالی جمعی برای کسب و کارها فعالیت می‌کند. دونگی از یک طرف به کارآفرینان و مدیران کسب و کارهایی که بازار اولیه خود را تثبیت کرده باشند و بخواهند رشد کنند، کمک می‌کند تا از طریق روش کرادفاندینگ سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند. از سوی دیگر این پلتفرم سرمایه گذاری به افرادی که بخواهند از پول‌شان به عنوان سرمایه استفاده کنند اجازه می‌دهد تا بر روی این کسب و کارها سرمایه گذاری کنند و در ازای آن سود دریافت کنند.

اوراق کسب و کارها که توسط دونگی عرضه می‌شود، در بیشتر اوقات بازدهی مالی بالاتری نسبت به سپرده‌های بانکی، صندوق‌های درآمد و سایر اوراق بهادار دارند. بازگشت سود و سرمایه به سرمایه گذاران معمولا کمتر از یک سال اتفاق می‌افتد و سود سالانه که توسط اغلب کسب و کارهای نیازمند به تامین مالی پرداخت می‌شود تا حدود 45 درصد هم می‌رسد. علاوه بر این چون حداقل مبلغ سرمایه گذاری 500 هزار تومان است، سرمایه گذاران خرد نیز به راحتی می‌توانند به چشم یک سرمایه گذاری آنلاین پر سود از خدمات پلتفرم دونگی استفاده کنند. 

دونگی - سایت سرمایه گذاری با سود بالا

تاکنون بیشتر از ده‌ها طرح تجاری و صنعتی در قالب انواع کسب و کار در دونگی برای جذب سرمایه معرفی شده‌اند. این طرح‌ها اگرچه دارای سود بالا هستند، اما در مقایسه با سایر سایت‌هایی که در فضای آنلاین امکان سرمایه گذاری را فراهم کرده‌اند ریسک کنترل شده‌تری دارند. دلیل این موضوع هم این است که تیم با تجربه کارشناسان دونگی با صرف‌ زمان زیادی، جزییات مالی، حسابداری و پتانسیل سودآوری کسب و کارها را بررسی می‌کنند و در کنار آن با تضمین بازگشت اصل سرمایه، امنیت سرمایه گذاری را افزایش می‌دهند. گزارش تمام بررسی‌های انجام شده توسط این کارشناسان هم در اختیار شما قرار داده می‌شود، تا با بررسی این گزارش و اطلاعات شخصی خود، بهترین تصمیم‌‌ها را بگیرید.

جالب است بدانید که تاکنون 498000000000 ریال (چهارصد و نود و هشت هزار میلیارد ریال) سرمایه توسط دونگی برای کسب و کارها و استارتاپ های مختلف جذب شده و بیشتر از 130000000000 ریال (یکصد و سی هزار میلیارد ریال) هم در قالب سود و اصل سرمایه مجددا به سرمایه گذاران دونگی پرداخت شده است. همچنین نرخ بازده ماهانه که یکی از عوامل اساسی برای سنجش فرصت‌های سرمایه گذاری پرسود است، به طور میانگین برای طرح‌های تسویه شده توسط دونگی 5.49 درصد بوده است. 

چطور در دونگی سرمایه گذاری کنیم؟

برای شروع سرمایه گذاری و کسب سود بالا از طرح‌های سرمایه گذاری در دونگی، صرفا کافی است در سایت دونگی یک حساب کاربری بسازیم، طرح مورد نظرمان را انتخاب کنیم و مبلغ دلخواه سرمایه گذاری را به آن کسب و کار انتقال دهیم. سایر فرایندها توسط تیم دونگی انجام می‌شود. 

ساخت حساب کاربری

ساخت حساب کاربری به سادگی و خیلی سریع از طریق ارائه کد ملی و تعریف یک رمز عبور برای ما امکان‌پذیر شده است. اگر ما قبلا در بازار بورس فعالیت کرده باشیم و کد سجامی داشته باشیم، دریافت سایر اطلاعات ما  به صورت کاملا خودکار انجام می‌شود.

در حساب کاربری دونگی قابلیت‌های مختلفی قرار داده شده تا بتوانیم تا حد امکان فرایندهای شخصی سازی مدیریت سرمایه را انجام دهیم. مثلا می‌توانیم تصویر پروفایل را تغییر دهیم یا در چند خط خودمان و موفقیت‌های مان در سرمایه گذاری را به دیگر کاربران معرفی کنیم. در بخش تنظیمات مالی پروفایل شماره شبا را درج می‌کنیم که برای واریز و برداشت پول و شروع سرمایه گذاری است. علاوه بر این موارد،دو ویژگی فوق‌العاده تامین مالی جمعی دونگی یعنی «پس انداز خودکار» و «سرمایه گذاری خودکار» هم در همین جا قابل تنظیم هستند. 

پس انداز خودکار همان‌طور که از اسمش هم مشخص است به انتخاب خودمان بخشی از مبالغی که واریز می‌کنیم را به صورت پس انداز نگهداری می‌کند. ما می‌توانیم تعیین کنیم که از این مبلغ پس انداز شده برای سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای مختلف استفاده شود. این خودش منجر به ویژگی دیگری در این سایت سرمایه گذاری با سود بالا می‌شود که همان سرمایه گذاری خودکار است. اجازه دهید بیشتر در مورد سرمایه گذاری خودکار در پلتفرم دونگی صحبت کنیم. 

اگر وارد پروفایل شویم و به بخش سرمایه گذاری خودکار برویم، متوجه می‌شویم که با تعیین الگوهای سرمایه گذاری خودکار و هوشمند، هیچ کدام از فرصت‌های سرمایه گذاری مورد نظرمان را هرگز از دست نمی‌دهیم. در واقع فرقی نمی‌کند در چه ساعتی از روز و اصلا چه روزی یک کسب و کار جدید برای جذب سرمایه معرفی شود، ما آن را از دست نخواهیم داد. این نکته بسیار مهم است، چون در طرح‌های کرادفاندینگ، میلیون‌ها نفر با سرعت سرمایه گذاری می‌کنند و اگر سرعت عمل لازم را نداشته باشیم، ما آن فرصت سرمایه گذاری را از دست می‌دهیم. 

علاوه بر این ویژگی سرمایه گذاری خودکار در دونگی که آن را به یکی از سایت های محبوب سرمایه گذاری با سود بالا تبدیل می‌کند؛ امکان استفاده از سود سرمایه گذاری های قبلی در سرمایه گذاری های جدید است که به نوعی سرمایه ما را همیشه در گردش نگه می‌دارد. 

البته پلتفرم دونگی کار ایجاد الگوی سرمایه گذاری را با امکان انتخاب از میان الگوهای از پیش تعریف شده برای ما آسان‌تر کرده است. در این صورت ما حالت مورد نظرمان را انتخاب می‌کنیم و سرمایه گذاری از طریق دونگی به صورت خودکار انجام می‌شود. 

مثلا یکی از الگوهای پیشنهادی دونگی که در خیلی از سایت های سرمایه گذاری با سود بالا دیده نمی‌شود به صورت زیر است:

«هر وقت طرحی با بازده سود دهی 1 تا 12 ماهه و با نرخ بازده داخلی ماهانه 3 تا 5 درصد منتشر شد، مبلغ 100 میلیون ریال از محل کیف پول من در طرح سرمایه گذاری کنید.»

در پروفایل دونگی بخش‌های دیگری مثل «پیام‌ها»، «کیف پول من»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «ثبت طرح» هم وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. با مجله دونگی همراه باشید. 

شروع سرمایه گذاری با سود زیاد در سایت دونگی

شروع سرمایه گذاری در سایت دونگی

ما با ورود به بخش سرمایه گذاری ها در پروفایل می‌توانیم طرح مورد نظرمان که ممکن است کسب و کاری در حوزه صنعتی تا استارتاپی در حوزه فناوری باشد را بررسی و سپس انتخاب کنیم و بعد بر روی آنها سرمایه گذاری کنیم. در بخش سرمایه گذاری ها نیز آمار و اطلاعات زیادی از عملکرد سرمایه گذاری ما قابل مشاهده است. اطلاعاتی همچون مجموع سرمایه گذاری های ما، بازدهی سرمایه گذاری ها، مجموع دریافتی ها و موجودی کیف پول در این بخش به ما نمایش داده می‌شوند. 

یکی دیگر از قابلیت‌های پلتفرم دونگی در این بخش برای تسهیل سرمایه گذاری در مدل کرادفاندینگ، «تقویم طرح» است. اگر ما قبلا در طرح‌های مختلف سرمایه گذاری کرده باشیم، می‌توانیم در این تقویم رویدادهای مهم مربوط به هر سرمایه گذاری را به صورت دقیق مشاهده کنیم و بر اساس آن برای سرمایه گذاری های بعدی برنامه ریزی کنیم. 

دریافت و برداشت سود از سرمایه گذاری

در نهایت زمانی که سود ما از محل سرمایه گذاری بر روی کسب و کار آماده شود، می‌توانیم با مراجعه به بخش کیف پول در پروفایل سود خود را برداشت کنیم. در کیف پول دونگی امکان واریز وجه برای پس انداز خودکار و سرمایه گذاری خودکار که پیش‌تر در مورد آن توضیح دادیم هم فراهم شده است. گزارش‌گیری از جزییات تراکنش‌های مالی ما در حساب (برداشت‌ها و واریزها) به همراه بازه زمانی آنها از طریق فایل اکسل هم قابل دانلود است. 

سرمایه گذاری تضمینی

جمع‌بندی 

در این مقاله از مجله، امکان سرمایه گذاری و کسب سود از طریق سرمایه گذاری مطمئن و آسوده در پلتفرم دونگی را معرفی کردیم. دونگی یک سایت سرمایه گذاری با سود بالا است و از مدل تامین مالی جمعی برای سرمایه گذاری استفاده می‌کند. 

سرمایه گذاری در اینترنت در مقایسه با شکل‌های سنتی‌تر سرمایه گذاری سهولت و سرعت بیشتری را به همراه دارد اما مسئله امنیت هم برای سرمایه گذاران و سرمایه پذیران بسیار حیاتی است. به همین دلیل دونگی ضمن فراهم‌‌آوری قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع برای سرمایه گذاری و کسب سود آنلاین، امنیت سرمایه گذاری را نیز به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است. 

امکان سرمایه گذاری بر روی کسب و کارها از طریق دونگی در سه مرحله ایجاد حساب کاربری، شروع سرمایه گذاری و دریافت سود با توجه به امنیت مورد توجه کاربران قرار گرفته و ما این مراحل را در این مقاله مرور کردیم. 

سوالات متداول

در حال حاضر سایت های متنوعی در بستر اینترنت هستند که امکان سرمایه گذاری آنلاین را با روش های مختلف به وجود آورده اند اما روش سرمایه گذاری با دونگی به شیوه کرادفاندینگ، امن تر و میزان سود بالاتری دارد.

در دونگی امکان سرمایه گذاری در سه گام فراهم شده است که عبارتند از ایجاد حساب کاربری، انتخاب کسب و کار مورد نظر برای سرمایه گذاری و دریافت سود. در این مقاله این مراحل که برای شروع سرمایه گذاری هستند را بیشتر توضیح دادیم.

سرمایه گذاری خودکار یکی از ویژگی های جدید پلتفرم دونگی برای ورود به کرادفاندینگ است. در این حالت شما فقط میزان سرمایه و سود مورد نظرتان را انتخاب می کنید و پلتفرم به صورت لحظه ای بر روی کسب و کارهای مختلف سرمایه گذاری می کند.